افزایش سقف برداشت از خودپردازها به ۳۰۰ هزار تومان از امروز

افزایش سقف برداشت از خودپردازها
از امروز، ۲۵ اسفندماه، تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانکی از ۲۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار اقتصادی جیبی ۷۲۴، این تصمیم به دنبال ابلاغیه بانک مرکزی اجرایی شده و هدف آن تسهیل دسترسی مردم به پول نقد در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی است. بر همین اساس، بانکها موظف شدهاند تنظیمات لازم را در سامانههای خود، از جمله سوییچ کارتهای صادرکننده و پایانههای خودپرداز، اعمال کرده و خدماترسانی مطلوبی را به مشتریان ارائه دهند.
همچنین، شورای هماهنگی بانکها اعلام کرده است که آخرین روز کاری بانکها در سال ۱۴۰۳، ۲۸ اسفندماه خواهد بود و در ایام نوروز ۱۴۰۴، شعب کشیک از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر فعالیت خواهند داشت.
اخبار مشابه را از این صفحه دنبال کنید.
جمعبندی خبر:افزایش سقف برداشت از خودپردازها
از ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ سقف برداشت نقدی از خودپردازها از ۲۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت. این تصمیم با ابلاغ بانک مرکزی اجرایی شده و بانکها موظف به اجرای تنظیمات لازم برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان هستند. همچنین، ۲۸ اسفند آخرین روز کاری بانکها در سال جاری بوده و شعب کشیک نوروزی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر فعالیت خواهند داشت.

