بازی Lies of P همچنان تک نفره باقی می‌ ماند

بازی Lies of P همچنان تک نفره باقی می‌ ماند

بازی Lies of P همچنان تک نفره باقی می‌ ماند؛ کارگردان: تجربه Elden Ring: Nightreign برایم تازه و الهام‌بخش بود

کارگردان بازی Lies of P، چوی جی‌وون، اعلام کرد که با وجود تجربه الهام‌بخش Elden Ring: Nightreign، تمرکز اصلی آن‌ها همچنان بر ارائه یک بازی تک‌نفره باکیفیت است؛ هرچند در پروژه‌های آینده به ایده‌های جدید نیز فکر می‌کنند.

در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC)، چوی جی‌وون، کارگردان Lies of P، از تجربه نسخه آزمایشی Elden Ring: Nightreign ابراز رضایت کرد و آن را «تازه و جدید» توصیف نمود. با این حال، او تأکید کرد که بازی Overture، بسته‌ الحاقی جدید Lies of P، مانند نسخه اصلی، کاملاً تک‌نفره باقی خواهد ماند.

او در این گفت‌وگو بیان کرد:
«تجربه Nightreign واقعاً برایم تازگی داشت. این نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان آن بازی چقدر در گسترش مرزهای خلاقیت و دیدگاه خود توانمند هستند. این موضوع من را نیز برای ارائه بهترین نسخه ممکن از Overture ترغیب کرد.»

Overture؛ تجربه‌ای کامل از Lies of P

بسته الحاقی Overture که اخیراً در رویداد State of Play سونی معرفی شد، ادامه‌ای یکپارچه بر داستان اصلی خواهد بود و از فصل نهم به بعد در بازی در دسترس قرار می‌گیرد. چوی گفت:
«ما هیچ‌وقت توسعه Overture را به‌عنوان یک پروژه مجزا ندیدیم. این بسته مکملی است که تجربه نهایی و کامل از Lies of P را به بازیکن ارائه می‌دهد؛ چیزی که در نسخه اولیه امکان‌پذیر نبود.»

وی همچنین افزود که در این بسته، داستان‌سرایی گسترده‌تر و تنوع در اسلحه‌ها از جمله تیر و کمان و پنجه‌هایی مرگبار ارائه خواهد شد. او از دادن اطلاعات بیشتر برای جلوگیری از اسپویل داستان خودداری کرد.

نگاه به آینده: آیا Lies of P چندنفره خواهد شد؟

چوی تأکید کرد که تمرکز اولیه تیم، از ابتدا بر ساخت یک بازی اکشن باکیفیت و تک‌نفره بوده، اما در عین حال، افق دیدشان به آینده باز است:
«ما از تجربه‌های قبلی درس‌های زیادی گرفتیم و سعی کردیم آن‌ها را در توسعه بسته الحاقی به‌کار ببریم. اما در پروژه‌های آینده، قطعاً به ایده‌های مختلف از جمله چندنفره بودن هم فکر خواهیم کرد.»

رویکرد جدید در رقابت با سبک Soulslike

چوی همچنین اظهار داشت که هدف اصلی تیم دیگر رقابت مستقیم با بازی‌هایی مانند ساخته‌های FromSoftware نیست، بلکه تمرکز بر خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مخاطبان خود است:
«به‌جای اینکه صرفاً بازی‌ای بهتر از دیگران بسازیم، می‌خواهیم تجربه‌ای خلق کنیم که طرفداران ما واقعاً دوستش داشته باشند.»

او در ادامه گفت:
«ما سعی داریم رنگ و سبک خاص خودمان را در ژانر Soulslike پیدا کنیم. هدفمان این است که وقتی بازیکنان به بازی‌های ما نگاه می‌کنند، بدانند منتظر چه نوع تجربه‌ای باشند؛ چیزی که بازتاب اعتماد و هویت ما باشد.»

بازی Lies of P

بازی Lies of P

بسته الحاقی بدون افزایش افراطی درجه سختی

در خصوص میزان دشواری محتوای جدید، چوی تصریح کرد که هدف آن‌ها ایجاد تعادلی بین رضایت بازیکنان قدیمی و جذب مخاطبان جدید است:
«اولویت ما ارائه تجربه‌ای فراگیر و لذت‌بخش برای همه بازیکنان است، نه صرفاً افزایش سختی.»

جمع‌بندی

بازی Lies of P با فروش بیش از یک میلیون نسخه در کمتر از یک ماه، به یکی از موفق‌ترین بازی‌های ژانر Soulslike غیر از ساخته‌های FromSoftware تبدیل شده است. حال، بسته الحاقی Overture که تابستان امسال منتشر خواهد شد، وعده تجربه‌ای کامل‌تر را به طرفداران می‌دهد.

منبع : یوروگیمر

بازگشت یکی از بدترین بازی های تاریخ به استیم

Raint

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *